marți, 7 februarie 2017

Experiment de Veronica Roth (Divergent 3)



Numar de pagini:480
Editura:Leda
Sinopsis:
Societatea impartita pe factiuni in care Tris Prior credea candva a fost distrusa – spulberata de violenta, conflicte si tradari. Astfel ca atunci cand i se ofera sansa de a explora lumea dincolo de limitele cunoscute, Tris este pregatita. Poate ca, in afara orasului, ea si Tobias vor putea duce o viata noua, lipsita de minciuni, loialitati puse sub semnul intrebarii si amintiri dureroase.
Insa noua realitate a lui Tris e si mai periculoasa decat cea pe care a lasat-o in urma. Vechile descoperiri devin imediat de neinteles. Adevarurile noi si explozive schimba inimile celor pe care ea ii iubeste. Si, o data in plus, Tris trebuie sa lupte pentru a intelege complexitatea naturii umane – si pe ea insasi –, fiind in acelasi timp nevoita sa faca fata unor alegeri imposibile despre curaj, loialitate, sacrificiu si iubire.
Narat dintr-o perspectiva duala captivanta, Experiment conduce seria Divergent catre un final tulburator, dezvaluind secretele lumii distopice care a captivat milioane de cititori.
Parerea mea:
Hmmm a venit si sfarsitul acestei serii.Cateodata stau sii ma gandesc cat de mult te poate schimba o carte. Daca nu pe tine atunci perspective de a privi lumea.Cam asta face si seria Divergent.Iti rastoarna lumea cu susul in jos.Incepand cu factiunile si modul ingust prin care unele personae pot privi lumea si aici fac referire la unele personajje nicicum la autoare. Tocmai autoarea este o femeie deschisa la minte.Iti pot da seama de lucrul asta din felul cum creaza aceasta lume postapocaliptica.Un lucru interesant in momentul asta ar fi sa va spun parerea mea despre carte.Acum in acest moment dup ace a trecut mai bine de o luna de ultima data de cand am citit-o(da am citit-o de mai multe ori si anume 24 de ori)mi-a placut exrem de mult desi finalul a fost sfasietor.D probabil ca majoritatea lumii stie sfarsitul pentru ca spoilere dare u nu vreau sa va zic pentru ca astfel atunci cand veti citi voi nu va mai avea acelasi farmec.Va spun din proprie experienta.Stiam cam ce se intampla totusi nu stiam totul. Pe parcurs au aparut din ce in ce mai multe spoilere asa ca acum puteti sa fiti in situatia de a stii aproximativ toata cartea fara macar sa o fi citit.A fost o carte foarte frumoasa din toate punctele de vedere.Veronica Roth parca devine din ce in ce mai buna o data ce mai publica o carte. Am aavut moment Fourtris oamnei buni acum putem muri fericiti J glumesc stati linistiti.Am avuta actiune MULTA actiune.Ne-am despartit de personaje drage.Am avut rasturnari de situatie si toate la un loc u facu o carte perfecta.
Ii ofer acestei carti 5 pupici din 5pentru ca a avut un final realist si a fost o carte grozava.
#cartilemariei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu