marți, 7 februarie 2017

Fulgi de iubire de John Green, Maureen Johnson, Lauren Miracle



Numar de pagini:328
Editura: Trei
Sinopsis:
Trei povesti romantice de Craciun
Ce au in comun o furtuna de zapada iscata in Ajunul Craciunului, 14 majorete vesele, un restaurant Waffle House si un tip invelit in folie de aluminiu?
Raspuns: aceste trei povesti romantice de Craciun.
O furtuna puternica de zapada aduce dragostea in vietile a trei adolescenti: o fata al carei tren s-a inzapezit, un baiat ce infrunta viscolul pentru a se intalni cu prietenii sai, o alta fata cu inima franta ce-si vopseste parul in roz si viseaza sa fie ingerul cuiva.
Trei dintre cei mai cunoscuti autori americani de literatura pentru adolescenti – John Green, Maureen Johnson si Lauren Myracle – si-au unit fortele pentru a scrie povesti pline de aventura, umor, romantism si duiosie, ale caror fire se impletesc inteligent la final, intr-o carte numai buna de citit la gura sobei.
Parerea mea:
Ei bine am citit cartea aceasta asteptandu-ma la lucruri minunate; marete si pur si simplu mirificee de la ea. Ei bine nu m-a dezamagit deloc.Am citit o gramada de recenzi despre aceasta carte. Stiam ca sunt 3 povestioare de dragoste care se intampla in ajunul craciunului si ca intr-un fel sau altul au legatura intre ele. IUBESC la propriu atunci cand se povesteste din mai multe perspective. Simt ca pot vedea toata povestea. Dun fericire pentru mine si petru celelalte personae care iubesc acest mod de povestire cele 3 povesti sunt scrise din perspective diferite. Prima si ultima din perspective fetei si a doua din perspective baiatului. Sunt niste povesti dragute cu personaje care nu sunt prea complicate.Povestile le poti citi sa te relaxezi sis a itit aduci aminte de spiritual Craciunului si tot ceea ce inseamna el. Eu am citi cartea in octombrie si pur si simplu m-a facut sa imi doresc sa vina mai repede Craciunul, sa se astern zapada pe strada, sa se cante colinde oriunde fara sa iti ie frica, ca lumea te va face nebun, sa poti sa bei cioclata calda cu scortisoara si cu o carte buna. Senzatia aceea mi-a dat-o aceasta carte.Am sa va spun doar ca te tine cu sufletul la fgura pana la ultima pagina a fiecarei povesti. In ciuda faptului ca John Green are un stil aparte de a “distruge” personajul/personajele principale in aceasta carte “s-a abtinut”. A iesit o carte minunata pe care v-o recomand sa o cumparati si sa o cititi de fiecare data cand va e dor de perioada sarbatorilor e iarna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu